De voorbereidingen - Reisverslag uit Valkenswaard, Nederland van Monique Wacht - WaarBenJij.nu De voorbereidingen - Reisverslag uit Valkenswaard, Nederland van Monique Wacht - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen

Door: M. Wacht

Blijf op de hoogte en volg Monique

11 Mei 2009 | Nederland, Valkenswaard

Na een hele leuke en vooral nuttige bijeenkomst met de Luchtgekoelde club. Begint het nu toch echt dichtbij te komen.
We hebben een heleboel informatie ontvangen over de reis die we dan ook al uitgebreid aan het doornemen zijn.
Gisteren heb ik ook nog 2 mooie boeken over Noorwegen gekregen en nu begint het toch wel te kriebelen om te kunnen vertrekken.
We zijn van plan om al een dag eerder te vertrekken en dan alvast richting Groningen te gaan rijden zodat we 20 juni niet voor dag en dauw moeten vertrekken.

Nog een paar weekjes wachten en dan is het zover.........

• 26 Mei 2009 - 08:49

Marko:

Nou, leuk hoor...
    Ik ben benieuwd naar wat er komen gaat....

• 09 Juni 2009 - 17:03

Marja & Peter Thijs:

Leuke weblog hebben jullie . Wij gaan ook mee naar de Noordkaap.
    Neem eens een kijkje op : ww.kevertje74.punt.nl

Groetjes en tot volgende week.

• 14 Juni 2009 - 19:05

Peetje:

hey harm en monique,we hebben jullie site even zovast opgezocht en even bekeken ziet er mooi uit,en we gaan jullie op de voet volgen natuurlijk.