Terugweg naar Oslo - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Monique Wacht - WaarBenJij.nu Terugweg naar Oslo - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Monique Wacht - WaarBenJij.nu

Terugweg naar Oslo

Door: M. Wacht

Blijf op de hoogte en volg Monique

08 Juli 2009 | Noorwegen, Oslo

Na twee leuke dagen in Oppdal en na weer een boel gesleutel is de bus van Dennis en Patrick oke bevonden en kunnen ze nadat wij op de boot zijn gegaan verder naar Zweden afreizen.
We hebben in totaal zo’n 420 km te gaan, wat best te doen is. Helaas laat het weer het afweten en vertrekken we in de stromende regen. Onderweg bestaan de stopmomenten dan ook uit benzinestations voor koffie en een enkel souvenirwinkeltje. Laatste inkopen worden gedaan en later in de middag bereiken we zonder problemen Oslo. De camping ligt boven het centrum en we hebben dan vanaf de camping al een mooi uitzicht op het centrum en op de haven.
De tocht naar Oslo was ondanks het weer wel indrukwekkend en prachtig wat de natuur betreft en was ons betreft is dit zeker niet de laatste keer geweest dat we hier in Noorwegen zijn geweest.
De fotoruimte van mijn album is inmiddels vol en onze reis is bijna afgelopen ik ben blij dat ons reisverslag zou dikwijls gelezen is, dan is alle moeite niet voor niets geweest. Morgen nog een boottocht en dan zijn we weer bijna thuis.
Vanaf Kiel is het nog zo’n 550 km naar huis bijna een van de grootste tochten deze vakantie de laatste……………….

• 09 Juli 2009 - 07:06

Trees En Cees Paul:

Hartelijk dank voor het bijhouden van het fotoalbum en de verslagen.
    Wij thuisblijvers cq oppassers waren erg blij om dagelijks op de hoogte te blijven van het WEL en wee van de noordkapers. Nogmaals bedankt en goede thuisreis gewenst aan iedereen.
    Vriendelijke groet,
    van de poepies en de (schoon)ouders van Ingrid en Wim.

• 09 Juli 2009 - 08:52

Schaafsma:

bedankt voor alle foto en reisverslagen
    het was erg fijn om op de hoogte teblijfen waar onze vincent en jennifer
    waren allemaal nog een fijne boot tocht en goede reis naar huis gerrit en nell

• 09 Juli 2009 - 09:20

Ben En Reini:

Hee wachtertjes,

Erg leuk om jullie te vervolgen en daarbij een indruk te krijgen van de landen via jullie schitterende foto's. We zien regelmatig iets terug van Canada!
    Een hele goede teugreis en tot in Dommelen.