Pech onderweg................ - Reisverslag uit Trondheim, Noorwegen van Monique Wacht - WaarBenJij.nu Pech onderweg................ - Reisverslag uit Trondheim, Noorwegen van Monique Wacht - WaarBenJij.nu

Pech onderweg................

Door: M. Wacht

Blijf op de hoogte en volg Monique

05 Juli 2009 | Noorwegen, Trondheim

Vandaag sluiten we weer aan bij de hurtigrutenreizigers en daarvoor moeten we vanaf Steinkjer doorreizen naar Trondheim. Eenmaal daar op de camping waar we een bakje koffie drinken besluiten de mannen naar een VW collectie van een Noor te gaan kijken en de dames gaan Trondheim onveilig maken.
Eenmaal terug op de camping is er besloten dat de motor van Dennis en Patrick er nog een keer uit moet omdat er een saladebakje vol met olie onderuit komt tijdens het rijden. ’s Avonds wordt de motor er voor de derde keer uit gehaald en gaan ook de dames zich ermee bemoeien. Nu komt alles goed, met eigen gereedschap (haarfohn) wordt de bus nogmaals gerepareerd. De uitlaat van Wim en Ingrid is nog niet binnen maar wordt morgen op de camping verwacht. Aangezien we al de hele vakantie met 3 busjes rijden blijven wij ook op de camping in Trondheim en wordt onze route enigszins aangepast.
We rijden morgen weg in Trondheim naar Andalsnes en gaan de dag erna naar Stryn. Hier komen we weer met z’n allen bij elkaar en kunnen dan met de Noorse VW club gaan bbq-en. Dit zijn tot nu toe de plannen. We zijn al volop aan het zoeken wat we onderweg nog kunnen gaan bekijken.
Voor ons dus een broodnodige rustdag en daarom morgen weer verder………………

• 05 Juli 2009 - 21:30

Deborah:

wat leuk dat jullie Wim en Ingrid niet alleen achterlaten. ik hoop dat de postbode een beetje bijtijds komt morgen. en dat jullie de bus van B1 en B2 goed gemaakt hebben. nog veel sleutelsucces en tot bbqs

• 06 Juli 2009 - 18:13

Pa En Ma Paul:

Fijn dat jullie het zo gezellig hebben ondanks de complicaties. Werkte er een Belg bij dat expeditiebedrijf. Een slimmerik had vast vrijdag even gebeld of je wilde bijbetelen.
    Maar jullie zijn echte globetrotters en lossen het prima op heb ik begrepen. Groetjes van de poepies, pa en ma.
    Veel plezier en goede reis. Doei !!!!

• 06 Juli 2009 - 18:32

Elzo W8:

heeeeel mooie foto's,en jullie zijn straks zo handig dat je het onderhoud aan de bus voortaan zelf kunt doen.
    hartstikke leuk dat jullie de krant hebben gehaald,en dan onderweg nog een vw museum en dan nog een keer gaan bbqen met de noorse vw club,klinkt allemaal heel gezellig.
    we blijven jullie ook de laatste dagen volgen.
    als de dames de uitlaat er ook nog onderleggen kunnen jullie waarschijnlijk weer in 1 keer doorrijden (tip:gaat deze keer niet lukken met een fohn).
    nog heel veel plezier met z'n allen.

Groetjes