Weer een lange reisdag....................... - Reisverslag uit Steinkjer, Noorwegen van Monique Wacht - WaarBenJij.nu Weer een lange reisdag....................... - Reisverslag uit Steinkjer, Noorwegen van Monique Wacht - WaarBenJij.nu

Weer een lange reisdag.......................

Door: M. Wacht

Blijf op de hoogte en volg Monique

05 Juli 2009 | Noorwegen, Steinkjer

Vandaag vertrekken we vanuit Bjerka naar Steinkjer en omdat er onderweg ontzettend veel te zien is gaat dit weer een lange dag worden.
De eerste stop is in een dorpje Mosjoen waar de huisjes in frisse kleuren geschilderd zijn. We treffen het omdat er in dit dorp een tentoonstelling is met oude auto’s waar we best in thuis horen. Na deze leuke onderbreking gaan we verder op weg naar onze eindbestemming met onderweg weer een picknick bij een waterval.
Nadat we de boog van Noord Noorwegen onderdoor zijn (door remstoringen bij de Brasjes zijn we hier niet gestopt) rijden we verder naar een waterval Formofossen. Hier worden nog de laatste foto’s van deze dag geschoten om vervolgens door te rijden naar de camping in Steinkjer. Het is alweer 20.00 uur en als we een snelle hap hebben gegeten komt de hotelploeg weer een keertje op de koffie. Met hun kijken we nog even naar de Noorse krant waar we in staan met de groep die naar de Hurtigruten gaan. Dit is te zien op bijgevoegde link: http://www.vol.no/nyhet.asp?F=F&N=25669
Morgen gaan we naar de camping in Trondheim waar we weer gezamenlijk verder kunnen met de overige campinggasten die van de Hurtigruten af komen.

• 05 Juli 2009 - 19:47

Frans En Ria Lampe:

Beste mensen ,wat een leuk reisverslag!! willen jullie de groeten doen aan onze dochter jessica en schoonzoon sander? groetjes van frans en ria uit amsterdam