Sortland – Bjerka 426 km - Reisverslag uit Bjerka, Noorwegen van Monique Wacht - WaarBenJij.nu Sortland – Bjerka 426 km - Reisverslag uit Bjerka, Noorwegen van Monique Wacht - WaarBenJij.nu

Sortland – Bjerka 426 km

Door: M. Wacht

Blijf op de hoogte en volg Monique

03 Juli 2009 | Noorwegen, Bjerka

Vandaag is de dag alweer vroeg begonnen. Om 2.00 uur naar bed en om 7.00 uur er weer uit. We willen de boot van 9.15 uur halen in Lödingen en moeten daarom zeker om 8.00 uur weer weg. Dit wordt toch weer 8.15 uur zodat we vreselijk moeten haasten om de boot te halen. Na ons gaat de boot dicht dus dit is weer gelukt. Een uurtje varen en dan begint het rijden.
Onderweg is het uitzicht werkelijk fantastisch, het wordt steeds mooier en de fotomomenten komen steeds vaker. Onderweg lekker zitten picknicken en weer verder naar de camping. Onderweg gaan we weer over de poolcirkel en natuurlijk moeten we hier ook weer met alle aanwezige kevers en busjes op de foto. Ook hebben we hier in Noorwegen de plaatselijke krant gehaald met alle VW’s die op de boot gaan naar de Hurtigruten.
Alle foto’s zijn onderweg genomen en laten zien wat allemaal voorbij gekomen is.

• 04 Juli 2009 - 12:04

Ineke Christine:

Hey Sander en Jes, ziet er prachtig uit!!!!
    Kusjes!!!!!

• 04 Juli 2009 - 12:22

H J Heethuis:

geweldig die omgeving hoop dat jullie zonder problemen weer thuis komen. heb zelf een t2b
    nog plezierige dagen

Harm

• 04 Juli 2009 - 16:20

Marja & Peter Thijs:

Hallo Monique en Harm
    Bedankt voor de mooie foto’s, ik kreeg vanmorgen de usb-stick van Debora.Wij zijn er erg blij mee.Hoe gaat het met jullie allemaal op de camping? Jammer dat we elkaar zo weinig zien! Doe je iedereen de groetjes van ons allemaal en misschien zien we elkaar nog onderweg en anders in Stryn.
    Nog een gezellige avond! Doeiiiiiiiiiii.