Laatste etappe voor Finland - Reisverslag uit Travemünde, Duitsland van Monique Wacht - WaarBenJij.nu Laatste etappe voor Finland - Reisverslag uit Travemünde, Duitsland van Monique Wacht - WaarBenJij.nu

Laatste etappe voor Finland

Door: M. Wacht

Blijf op de hoogte en volg Monique

21 Juni 2009 | Duitsland, Travemünde

Vandaag en gisteren zijn we verder gereisd richting Helsinki.
In Nieuwe Schans zijn we bij elkaar gekomen om van daaruit richting Hermans Hohe te rijden waar we een met de hele groep zouden eten voordat we aan boord van de FinnLady zouden gaan.
Gelukkig was iedereen op tijd en konden we met z'n allen aan boord.
Inmiddels is het alweer een dag verder en hebben we in ieder geval voor de komende dagen genoeg gegeten. Het weer is vandaag perfect geweest en hebben we dan tussen de maaltijden in buiten in de zon gezeten.
Hier is het nu 11.00 uur en gaan we slapen omdat we morgenvroeg om 6.00 uur gaan ontbijten. Om 7.00 uur kunnen we van de boot af en gaat we op weg naar de camping in Helsinki.