Helsinki - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Monique Wacht - WaarBenJij.nu Helsinki - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Monique Wacht - WaarBenJij.nu

Helsinki

Door: M. Wacht

Blijf op de hoogte en volg Monique

22 Juni 2009 | Finland, Helsinki

Aangekomen in Helsinki.
's morgens om 7.00 uur (nederlandse tijd) 6.00 uur kunnen we de boot verlaten.
Meteen door naar de camping om de voortent/partytent op te zetten en met een groepje naar het centrum van Helsinki. Het weer is helemaal geweldig en de eerste dag in Helsinki is helemaal geslaagd.
Wat we allemaal bezocht hebben:
Senaatplein, rotskerk, Uspenski Orthodox Cathedral, Market Square, Sibelius Monument.
Op de camping nog ff uitrusten en dan morgen op weg Kuopio

• 22 Juni 2009 - 17:09

Schaafsma:

Monique en Harm
    hele mooie foto,s
    bedankt dat wij mee mogen genieten van jullie vakantie noorwegen
    de reden dat wij om mail hebben gevraagd is ook omdat onze zoon en schoondochter met jullie groep meereizen
    nu verder nog veel vakantie plezier groetjes gerrit en nell

• 22 Juni 2009 - 17:18

Jan :

Doe Ien en Mart de groeten, leuke en goede reis! Van Jan de Katinka

• 22 Juni 2009 - 17:44

Connie En Sylvie:

Leuke foto's. Als thuisfront zijn wij heel erg blij met jullie en de andere weblogs.Zo genieten wij ook iedere dag een beetje van jullie reis. Nog veel plezier. Groetjes vanuit het zonnige Strijen van Sylvie en Connie.

• 23 Juni 2009 - 07:14

Cees En Trees:

groeten aan wim en ingrid
    van luna en dino

• 23 Juni 2009 - 15:05

S.c.van Kooten:

geweldig dat jullie zulk mooi weer hebben.
    Helsinki is inderdaad een geweldige stad.Dat jullie het sibelius monument gevonden hebben vind ik knap ik had er flinke moeite mee. Groeten aan fam van Geet