Verder het binnenland in - Reisverslag uit Kuopio, Finland van Monique Wacht - WaarBenJij.nu Verder het binnenland in - Reisverslag uit Kuopio, Finland van Monique Wacht - WaarBenJij.nu

Verder het binnenland in

Door: M. Wacht

Blijf op de hoogte en volg Monique

23 Juni 2009 | Finland, Kuopio

Vandaag vertrokken uit Helsinki om een lange route van 400 km te gaan rijden naar kuopi.
Het weer was ook vandaag weer fantastisch en we zijn vandaag bijna met de hele campingploeg achter elkaar aan gereden wat dan ook een fantastisch gezicht is. Onderweg worden er dan ook veel foto’s van ons clubke gemaakt. Tot nu toe gaat bij ons alles voorspoedig en zijn we nu aangekomen op de camping in Kuopi. Morgen trekken we door naar Kuhmo.

• 23 Juni 2009 - 20:03

De Familie:

Mooie foto's gemaakt en het ziet er super leuk uit vooral zo'n lange caravaan.
    Wij zijn blij dat jullie zo'n mooi weer hebben en blijven jullie volgen.

Elzo,Hillie,Anne,Elzo en Julia

• 24 Juni 2009 - 08:50

Rene En Marian:

Geweldig jullie foto's we kijken iedere dag even. Wij zijn vrienden van Dorrie en Rudolf en via jullie kunnen wij ook een beetje met hun reis mee.
    Veel plezier.

• 24 Juni 2009 - 09:02

Ingrid:

Heel leuk om jullie dagelijks te volgen. Het landschap is indrukwekkend en erg leuk al die VW`s. Wij zijn familie van Mart en Ineke en voor hun de hartelijke groeten. Ingrid, Emmy, Bart en Tim

• 24 Juni 2009 - 13:06

Boy:

He stelletje vrienden,

leuk te horen dat het goed gaat, geniet ervan!

zag op tv dat het weer je mee zit.

Harm Jan, ik mis je (heb nu niemand om 's ochtends te bellen HHHHH.

geen technische problemen met de bus???

groet en liefs van ons jeweettoch!

• 24 Juni 2009 - 15:13

Eric De Groot:

Wat een mooie fotos zieter fantastisch uit groeten aan organisatie