Kuopio – Kuusamo 300 km - Reisverslag uit Kuusamo, Finland van Monique Wacht - WaarBenJij.nu Kuopio – Kuusamo 300 km - Reisverslag uit Kuusamo, Finland van Monique Wacht - WaarBenJij.nu

Kuopio – Kuusamo 300 km

Door: M. Wacht

Blijf op de hoogte en volg Monique

25 Juni 2009 | Finland, Kuusamo

Vandaag zijn we een keertje samen op pad gegaan om in het Nationaal park van Oulanka de kleine beren route of op z’n Fins Pieni Karhunkierros. Een hele mooie wandelroute van 12 km klimmen en dalen. Onderweg zijn we langs het oorlogsmonument bij het oorlogsmuseum (Raatteen Portti Oy) wij zijn hier niet gestopt maar gelukkig onze ploeggenoten van de camping wel waardoor ik deze foto’s ook kan laten zien. Na de wandeling op zoek naar de camping en na een snelle hap door naar het hotel waar de overige reizigers zitten om een Lappedoop te ondergaan.
Nog effe een wijntje/pilsje drinken en gelukkig blijft het de hele nacht licht waardoor we lekker buiten kunnen blijven zitten. Het enige wat niet mee werkt zijn de muggen (ongenode gasten) die zicht steeds meer beginnen op te dringen.
Morgen gaan we op bezoek bij de kerstman om in zijn dorp rond te kijken. Ben benieuwd…..

• 25 Juni 2009 - 20:59

Bezemwagen:

Ga je afwas eens doen!
    En neem die van de achterburen dan ook meteen even mee.

By the way, wij hebben geen whisk(e)y meer.