Op bezoek bij de kerstman - Reisverslag uit Rovaniemi, Finland van Monique Wacht - WaarBenJij.nu Op bezoek bij de kerstman - Reisverslag uit Rovaniemi, Finland van Monique Wacht - WaarBenJij.nu

Op bezoek bij de kerstman

Door: M. Wacht

Blijf op de hoogte en volg Monique

26 Juni 2009 | Finland, Rovaniemi

Vandaag was de grote dag, op bezoek bij de kerstman, Oh ja ook de poolcirkel gingen we over.
Onderweg hebben we stop ingepland om een souvenir van de Brasboys uit te proberen nl. een stopbord.
Verder onderweg naar de kerstman om op de foto te gaan. Zoals altijd in een groep mensen de een bedenkt nog iets leukers dan de ander. De auto's moeten ook op de poolcirkel komen te staan. Zo gezegd zo gedaan. Ook dit is op de foto's te zien. Verder zijn er altijd een paar foto's die gemaakt moeten worden zoals Ma met d'r poepies.
Morgen verder op weg naar de Noordkaap.

• 26 Juni 2009 - 21:00

Peetje:

Wij volgen jullie iedere dag en het is geweldig om je verhaal en foto s te zien.
    En wat vervelend van die muggen hahahahah.
    Nog een hele fijne reis en geniet ervan.

groetjes guudje en peetje

• 27 Juni 2009 - 11:35

Julia:

Hallo Ome Harm en Tante Monique,

Was zeker wel spannend bij de Kerstman,maar ja jullie zijn het hele jaar lief geweest.
    Vindt het kei leuk om jullie via de computer te volgen,en zo te zien ook alleen maar mooi weer.
    Doe alle VWertjes maar de groeten van jullie kleine nichtje.

Groetjes Julia

• 27 Juni 2009 - 14:48

Frans & Rens:

Beste Monique,

Rens is op bezoek en vond het erg raar dat in juni naast de kerstman zit.
    Leuke foto's tot nu toe.
    Prachtige omgeving.Het ziet er heel gezellig uit.Geniet er van.
    Aan jullie reacties merken we dat jullie met een leuke groep optrekken.
    Er moet wel een andere voortent komen Harm!
    De allermooiste bus verdient dat.
    Heel veel groeten:
    Frans & Theke