Hiep hiep hoera B1 - Reisverslag uit Karasjok, Noorwegen van Monique Wacht - WaarBenJij.nu Hiep hiep hoera B1 - Reisverslag uit Karasjok, Noorwegen van Monique Wacht - WaarBenJij.nu

Hiep hiep hoera B1

Door: M. Wacht

Blijf op de hoogte en volg Monique

28 Juni 2009 | Noorwegen, Karasjok

Vandaag zijn we vanuit Finland vertrokken naar Noorwegen om een feestje te vieren "Dennis (B1) wordt 30 jaar. Maar voordat we aan de taart, gehaktballen met pindasaus kunnen gaan moeten we nog 330 km overbruggen. Onderweg komen we bij een goudzoekers dorp Tankavaara. Wel een beetje gedateerd maar altijd leuk om te zien. Het weer wordt langzaam aan wat minder, maar gelukkig hebben we ook nog zo'n 30 souvernirwinkels te gaan. Heel wat geld armer maar wel weer tassen vol met souvenirs, gaan we richting de camping. Na een bliksem snelle maaltijd gaan we op weg naar het Sápmi museum in Karasjok. Met een Joik voorstelling nemen we afscheid van 3 sápmi meisjes. Hierna kan het verjaardagsfeest beginnen. Hierover hoef ik niets te schrijven de foto's spreken voor zich.
Op naar de Noordkaap, wordt vervolgd.
Wel leuk al die reakties mogen er nog best wel meer worden.
Pa en Ma Bras ook nog gefeliciteerd met de verjaardag van Dennis.

• 28 Juni 2009 - 13:10

Anne:

Hi di hi,goh wat zou ik graag in jullie schoenen staan het is zo leuk om te lezen en tezien.Feliciteer dennis van ons met het behalen van de mega leeftijd van 30 jaar.
    Monique zeg even tegen harm dat hij af en toe ook een foto van jou maakt..hihi
    Heel veel plezier en wij blijven stalken via het internet.
    gr Anne en Elzo

• 28 Juni 2009 - 17:11