Gehaald!!!!! - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Monique Wacht - WaarBenJij.nu Gehaald!!!!! - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Monique Wacht - WaarBenJij.nu

Gehaald!!!!!

Door: M. Wacht

Blijf op de hoogte en volg Monique

29 Juni 2009 | Noorwegen, Oslo

We hebben de Noordkaap gehaald. Alle 33 luchtgekoelde auto’s hebben op eigen kracht de Noordkaap gehaald.
De weg erna toe was al erg mooi want de Noorse natuur is toch wel wat ruiger dan de Finse meren. Dus nadat we nogal een aantal keren zijn gestopt voor een fotomoment (met eland) komen we dan eindelijk aan op de camping ongeveer 40 km voor de Noordkaap. Nadat we een frisse neus hebben gehaald (ongeveer 10 graden) en een snelle maaltijd gaan we met z’n allen op weg naar ons doel van deze reis de Noordkaap. In een lange stoet worden de laatste 40 km afgelegd. Uiteindelijk halen we dit allemaal met een kleine strubbeling bij Mart Bijwaard en kan de fotosessie beginnen.
Het resultaat is bij dit bericht geplaats, verdere foto’s komen nog wel op een later tijdstip. Het is hier inmiddels 3 uur in de nacht 4 graden celcius en nog net zo licht als overdag. De foto’s zijn allemaal gemaakt na 1.00 uur in de nacht omdat dan de Noordkaapkoepel sluit en wij de foto’s kunnen maken die we hier op hebben gezet. Het is inmiddels de waarbenjij.nu van de hele campingploeg geworden. Allemaal heel gezellig dus geniet ervan…………………

• 29 Juni 2009 - 10:03

S1:

wat is het hier toch prachtig

• 29 Juni 2009 - 15:07

Raymond&henny:

wat zijn jullie toch geluksvogels.
    dit pakken zejullie nooit meer af
    een geweldige reis
    en nog veel plezier op de terug weg
    geniet
    houdoe

• 29 Juni 2009 - 17:02

De Waal Autogroep:

Hoi Dennis nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag namens je collega's uit Tiel. Terwijl wij aan het ploeteren zijn ben jij in een schitterende omgeving. Groeten aan B2 en Mario.

• 29 Juni 2009 - 17:55

Johan En Gerda Bras:

Wat een prachtige fotos
    zetten juliie er iedere dag erop, wij genieten hier ook van julie mooie
    reis heel veel plezier
    en een goeie terug reis
    zonder pech voor allemaal

• 29 Juni 2009 - 18:05

Peetje:

Wat een geweldige reis hebben jullie,iedere dag kijken we weer ff naar wat jullie gedaan hebben,en wat een mooie foto s staan er weer op.
    We wensen jullie een fijne terug reis toe.

Groetjes Guudje en Peetje

• 29 Juni 2009 - 19:57

Deborah:

hey
    wat een mooie foto's bij die bal op pootjes ;-)
    top gedaan hoor !
    ik ben wel een beetje jaloers maar ja het kaboutertje trok het echt niet om zo lang boven te blijven.
    hoe gaat het verder bij jullie hoorde dat er wat technische probleempjes waren ik hoop dat alles weer opgelost is of anders simpel op te lossen valt. groetjes uit het hotel