Nabeschouwing van de Noordkaap - Reisverslag uit Alta, Noorwegen van Monique Wacht - WaarBenJij.nu Nabeschouwing van de Noordkaap - Reisverslag uit Alta, Noorwegen van Monique Wacht - WaarBenJij.nu

Nabeschouwing van de Noordkaap

Door: M. Wacht

Blijf op de hoogte en volg Monique

29 Juni 2009 | Noorwegen, Alta

Na een heel vermoeiende nacht (het was 4.15 uur) was het plan om op tijd te vertrekken, terug naar het Noordkaapmonument en een vissersdorpje daar in de buurt.
Het op tijd opstaan was al snel van de baan toen we uiteindelijk om 4.15 uur naar bed gingen. De hele dag liep in de soep toen we ook nog een sleutelgeval kregen. De broertjes Klaas en Fred hadden stukken en daardoor konden we pas om 13.30 uur vertrekken. Het bezoek aan de Noordkaap en het vissersdorp is dus komen te vervallen. Gelukkig valt het sleutelen bij de campingploeg wel mee en de rit naar Alta maakte het gemis van het vissersdorp helemaal goed. Een beetje moe (4 uur slaap) maar voldaan zitten we nu op de volgende camping. Wat we toegevoegd hebben zijn de foto's van de rit van de Noordkaap naar Alta.
Veel kijk plezier...........

• 30 Juni 2009 - 09:41

Frances:

Hoi Harm & Monique,
    Als ik zo de verslagen lees en de foto's bekijk hebben jullie een top vakantie!
    Harm, zorg je wel dat je ook een beetje uitrust. Brabantse nachten zijn lang maar dat geldt ook op de Noordkaap, haha!
    Veel plezier nog, groetjes frances.

• 30 Juni 2009 - 11:39

Ben En Reini:

Sorry Monique en Harm dat we pas zo laat reageren op jullie geweldige site, maar Rieneke en Rens zijn het afgelopen weekend teruggekomen van hun wereldreis dus dat heeft ook wat aandacht moeten krijgen.
    We zien wel dat je echt niet helemaal naar Canada hoeft te gaan om zoveel moois te aanschouwen en te beleven.Geniet nog even en we horen en zien het graag nog 'n keer als jullie weer veilig terug zijn in het Valkenswaardse.

• 30 Juni 2009 - 20:20

Mark Bakermans:

Hoi Harm en Monique,

erg leuk die reisverslagen,dus jullie hebben de noordkaap gehaald, gefeliciteerd ! Als jullie terugkomen kunnen jullie beschuit met muisjes komen eten want jullie hebben een nieuw buurmeisje !
    Geboren 22-6 en haar naam is Yara.
    Nog veel plezier daar.

Groeten Mark,Lian,Demiën en dus Yara.

• 01 Juli 2009 - 16:39

Frans Beeks:

Beste Harm en Monique,

Ik geef een reisadvies:
    blijf bij de noordkaap.
    Het is hier pufheet, tropisch bijna.Mussen hoeven niet meer te vallen.Liggen al beneden.
    Ok , jullie moeten het zelf maar weten.
    Bestaat er ook een ToyotaHi-aceNoordkaapbestelbusreis?
    Doe ik volgend jaar mee,ge-inspireerd door jullie prachtige reis.

Frans

• 01 Juli 2009 - 18:02

Voor Fred En Klaas:

Hallo allemaal,

Wij het thuisfront van Fred en Klaas kunnen zo mooi mee genieten van alle verhalen en foto's. Super! OJ: de skelter heeft een nieuwe motor en een klapbanden achter!
    Ook Pake en Beppe genieten elke dag van de verhalen en foto's. We zijn actieve bezoekers van jullie site.
    Heel veel succes en plezier toegewenst en zo weinig mogelijk pech gevallen.

Groeten OJ, P&B en R