Alta - Bardu 349 km - Reisverslag uit Bardu, Noorwegen van Monique Wacht - WaarBenJij.nu Alta - Bardu 349 km - Reisverslag uit Bardu, Noorwegen van Monique Wacht - WaarBenJij.nu

Alta - Bardu 349 km

Door: M. Wacht

Blijf op de hoogte en volg Monique

30 Juni 2009 | Noorwegen, Bardu

Gisterenavond zijn we allemaal op tijd naar bed gegaan omdat we de dag erna (30 juni) heel veel kilometers moeten maken zo’n 349 km klimmen en dalen en met onze oude knarren doen we daar wel de hele dag over. Helaas moeten we afscheid nemen van 1 equipe die door familie omstandig heden moeten afhaken. Gelukkig wordt hun bus meegenomen door medereizigers zodat deze in betrouwbare handen is van clubleden. Onderweg stoppen we bij bijna elk uitzichtpunt om foto’s te maken. Alle souvenirwinkeltjes worden ook bezocht zodat we pas om half 9 op de camping aankomen. Wat ook veel gebeurd is vandaag is het bijtanken van de koffie (is nl. gratis). De commune van Bras is ook weer geïnstalleerd op de camping met de bedoeling om het vandaag ook weer niet te laat te maken. 4 uur ’s nachts is wel heel erg laat. Voor de mensen van de VVH is het voldoende om uit te leggen dat deze vakantie een lang pinksterweekend is. Heel vermoeiend maar ontzettend gezellig. De uitzichten onderweg zijn adembenemend en ik hoop dat de beelden voor zich spreken….
(gisteren was de verbinding verbroken voordat de foto’s op de site waren gezet, dit is inmiddels wel gebeurd).

• 01 Juli 2009 - 15:00

Raymond&henny:

jullie blijven toch wel met pinksteren met ons mee gaan,ja toch

de vvh'ers,

geweldig om jullie zo te volgen