Bardu – Sortland 250 km - Reisverslag uit Sortland, Noorwegen van Monique Wacht - WaarBenJij.nu Bardu – Sortland 250 km - Reisverslag uit Sortland, Noorwegen van Monique Wacht - WaarBenJij.nu

Bardu – Sortland 250 km

Door: M. Wacht

Blijf op de hoogte en volg Monique

01 Juli 2009 | Noorwegen, Sortland

Vandaag staat er een korte rit op de planning, maar omdat we in een vorig dorp op zoek moeten naar een nieuwe uitlaat voor Wim en Ingrid rijden we dus weer na een hele korte nacht aan.
Gisteren avond hebben we nl. om 2.00 uur nog effe een paar leuke plaatsje geschoten van een plaatselijke spijlbus (vergelijkbaar met die van B1 en B2). En dan is het nog maar kort voordat de wekker om 7.00 uur afloopt. Maar iedereen zat fris gewassen op tijd in de bus en konden we volgens planning gaan rijden.
De uitlaat was nogal een probleem en moet dan ook vanuit Nederland op gestuurd worden, maar dat komt allemaal wel in orde.
Na een bezoek aan de Masselvaswaterval beginnen we aan onze tocht. Het is inmiddels gaan regenen en het ziet erna uit dat dit vandaag niet meer gaat stoppen. Op een enkel moment na is het inderdaad de hele dag nat. Van de mooie uitzichten op de Koningsweg kunnen we dan ook niet genieten omdat alles in dichte mist zit ingepakt. Toch komen we overdag nog wel een paar fotomomenten tegen die we vandaag dan ook op de site proberen te zetten.
En wat het VVH pinksterweekend betreft, daar komt niemand aan. Ondanks dat dit ook helemaal geweldig is.
Voor de ouders van Dennis en Patrick, de komende dagen houden wij wel een oogje in het zeil zodat ze niet in 7 sloten tegelijk lopen.
De plannen voor morgen zijn om met B1, B2 in de S1 en samen met Dorrie en Rudolf walvissen te gaan spotten.
Daarover morgen meer.

• 02 Juli 2009 - 19:36

Bootje Varen:

Hallo camping vriendjes,
    Wij zitten inmiddels ingescheept in de hutigruten en hebben geen wifi kan dus geen foto doorsturen. Het varen is wel onwijs mooi en we zijn al van boord geweest om te winkelen. We mochten met de hotelgasten mee en moeten ons dus wel een beetje aanpassen (geld uitgeven dus).

Groeten en denk erom morgen "vroeg op" lange reis voor de boeg.

Welterusten
    Wim en Ingrid

• 02 Juli 2009 - 20:01

Rene En Marian:

Afgelopen 2 weken genoten van jullie reisverslag en de foto's. Vanavond de laatste keer gekeken, want morgen op naar, jawel Noorwegen. Misschien treffen we jullie nog in Stryn en anders wensen wij jullie een hele fijne verdere reis. Groetjes aan Dorrie en Rudolf. Rene en Marian